10 oktober 2019 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Vandaag voor de afwisseling weer wakker geworden met flinke regen, het went nooit ! Na ons doornatte avontuur 3 dagen geleden hadden wij geen zin om weer drijfnat te worden, dus hebben wij lekker op ons gemakje ons koffie gedronken en ja rond de middag klaarde het op en gingen wij vol moed weer op pad.

Eerst zijn we door een winkelstraat gelopen en vandaar langs het Parlement naar de Cable car, dat is een treintje dat in 5 minuten 120 meter klimt en dan kom je bij een botanische tuin, met prachtige oude bomen en mooi aangelegde stukken bos. Er zijn ook heel veel vogels, Melodie stond oog in oog met een Kaka leuk.

Daarna zijn wij naar het museum gelopen, ook weer indrukwekkend, hier hebben we eindelijk een Kiwi gezien, weliswaar opgezet maar beter dan niets.

Het is een heel mooi museum een echte aanrader.

Hierna weer lekker eten een een lokaal restaurant en voldaan terug naar de b&b .

Het was weer een heerlijke dag .

IMG-20191010-WA0000IMG-20191010-WA0009

1. Mariette Mensch:
    10 oktober 2019
    Dat weer toch eh. Laat het niet aan je hart komen en geniet met volle teugen, ook al is het met een aangepast programma. Niks moet en veel kan!
  2. Christiane:
    10 oktober 2019
    Wow wat is dit allemaal spannend spijtig van de regen ☔️ maar ook hier blijven we er niet van gespaard en ... na regen ☔️ komt zonneschijn 🌞 toch?
    Geniet er nog van want het zal voorbij zijn voor je het weet.
  3. Diane tas:
    10 oktober 2019
    Spijtig van de nattigheid maar laat de zon maar schijnen inje hart,en een dagje wat rustiger kan geen kwaad.Maak het maar gezellig met het buikje vol lekkers!😉🤗
  4. Annie:
    10 oktober 2019
    Jammer dat t weer niet altijd mee zit. Maar genoeg te ondernemen en te zien . En t eten ziet er ook altijd lekker uit. Maar t belangrijkste is, dat jullie genieten .