2 Oktober 2019

2 oktober 2019 - Manapouri, Nieuw-Zeeland

We gaan vandaag naar onze volgende bestemming Manapouri, een rit van 180 km en Melodie is al helemaal gewent aan onze auto en links rijden, gelukkig, dus kunnen we optimaal genieten van de rit met een beetje regen en natte sneeuw maar als we aankomen is het fris maar geen regen.

We besluiten om een wandeling te gaan doen, Kepler Trek 12 km, Voor mij erg vermoeiend , veel stijgen, een soort regenwoud heel erg vochtig en overal mossen. Er staan ook overal vallen voor ratten enz. een bizar gezicht, er vliegen wel heel veel mooie vogels.

Het uitzicht is mooi, maar ik struiken over een steen en lig gevloerd in het regenwoud, ha ha grappig, gelukkig alleen een geschaafde knie !

We hebben vandaag weer 18.184 stappen gelopen en ik ben moe maar het was de moeite waard.

IMG_20191006_124915

1. Machteld:
    Wel heel mooi zo te zien. Geniet er maar volop van ! 👍
  2. Oma Elly:
    Dag Elly,
    Wat een mooie natuur. Het is duidelijk te zien dat jullie ervan genieten. Ik wens jullie nog een heel boeiende en fijne vakantie. Bedankt dat wij van thuis mee kunnen genieten van jullie reis.
    Groetjes
    Denise Cuypers 🍷
  3. Mariette Mensch:
    2 oktober 2019
    Ongelukjes horen er nu eenmaal bij. Gelukkig niet te erg! Benieuwd naar de volgende dag.
  4. Wim de Hollander:
    Hi Elly & Mel,
    Het klinkt toch allemaal heel fantastisch en avontuurlijk. Maar zo the lezen slaan jullie jezelf er keurig door.
    Ik lees nog niets overde mensen die jullie daar ontmoeten? Zijn de ontvangsten vriendelijk en welkom? etc,
    In ieder geval veel plezier en ik ben er van overtuigd dat jullie er wat van maken!

groetjes en xxx
    Wim
  5. Diane tas:
    2 oktober 2019
    Fantastisch dit allemaal te kunnen mee maken,het is een heel avontuur en geniet er volop van.Lieve groetjes en veel succes met de volgende tripjes.😎🐀🐀🐀