20 oktober 2019 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Vandaag is het de laatste dag van ons verblijf in Nieuw Zeeland.

We hebben lekker 😋 ontbeten en zijn weer op pad gegaan.

Onze eerste stop was bij Katikati Bird Gardens, we hebben er genoten van de 🦆 eenden de kippen 🐓 en de ganzen en vooral de duiven en natuurlijk van het mooie weer.🌞

Hierna zijn wij naar Mount Maunganui gereden en lekker over het strand gewandeld een ijsje gegeten en de middag afgesloten bij een Italiaans restaurant 🍷.

Nu gaan wij onze 🧳 koffers pakken en morgen vliegen wij van Auckland weer naar 🏡 huis.

Het was een hele fijne vakantie in een super mooi 👍 land met hele lieve vriendelijke mensen.❤️💐

1. Mariette Mensch:
    20 oktober 2019
    Dat heb je weer gehad... Om nooit te vergeten.
    Hopelijk valt de terugreis mee want het blijft toch lang eh!
  2. Oma Elly:
    20 oktober 2019
    Ja zie er wel tegenop, vooral dat gedoe met de koffers.🧳
    Maar als het goed is ben ik dinsdag middag weer thuis.🏡
  3. Annie:
    20 oktober 2019
    Aan alles komt helaas een einde. ik wens jullie een hele goede terugreis, blik terug op alle moois wat jullie hebben meegemaakt. Dan is de lange terugreis voorbij voordat je t in de gaten hebt.
  4. Wim:
    Schat,
    Het zit er helaas weer op maar het was zeker de moeite waard!
    Ik verheug me op je thuiskomst en je weer in mijn armen te kunnen sluite.
    Een heel voorspoedige reis en welkom.
    Is er nog iets dat ik zou moeten doen voor je thuiskomst?
    Een heel voorspoedige reis and see you soon again!
    Xxx🦛✈️♥️♥️♥️
  5. Elly Van Proemeren:
    20 oktober 2019
    Ook wij wensen jullie nogmaals een hele goeie reis naar de andere kant van de wereld naar het kleine landje NEDERLAND.. En we zijn blij dat jullie van deze vakantie en New Zealand genoten hebben.
    Heel veel groetjes Henry en Elly
  6. Christiane:
    20 oktober 2019
    Je mooi reis 🧳 is weeral bijna voorbij. Die kunnen ze je niet meer afnemen en al die mooie streken die je ontdekt heb zullen in je hart 💖 bewaard worden.
    Geniet 😉 van je mooie foto’s zo zal je reis vlug achter de rug zijn.
    We zullen genieten van je verhaal eens terug in Meerhout.🌹😻
  7. Diane tas:
    20 oktober 2019
    Welkom in ons kleine landje en een veilige en vlotte terugreis.Probeer je oogjes maar te spuiten in de vlieger dan gaan de uren vlugger voorbij.Tot gauw in Geel of Meerhout!🤗🤗🤗👨‍✈️👩‍✈️😴👐
  8. Diana:
    20 oktober 2019
    Heel mooie momenten om achteraf terug van te genieten . Zo vlug voorbij he , maar ja een dag gaat maar open en is al terug dicht . Dus koester die drie weken zeker . En natuurlijk ben jij nog meer blij om ons allemaal terug te zien , want jij hebt ons ontzettend hard gemist !!!! TOCH ? Veilige terugreis Elly en Melody . Breng goed weer mee , maar dat zal niet zeker , want daar was het ook niet denderend ...Tot ..in de week
  9. Erna:
    20 oktober 2019
    Ja aan alles komt een eind..die mooie momenten nemen ze jou niet meer af. Een goede reis terug. Tot van de week
  10. Lievens Miet:
    21 oktober 2019
    Ik heb genoten van je reisverhaal en de mooie foto's Elly. Wat een avontuur! Zoveel mooie herinneringen...dat pakken ze je nooit meer af. Maar aan alles komt een eind... ook aan jullie fantastische reis. Ik wens jullie een aangename, veilige vlucht zonder vertragingen!