3 Oktober 2019

3 oktober 2019 - Manapouri, Nieuw-Zeeland

Na een super lekker en uitgebreid ontbijt beginnen we onze nieuwe dag met een bezoekje aan Manapouri bird sanctuary, het is mooi om te zien hoe vrijwilligers gewonde en zeldzame vogels opvangen en heel erg liefdevol verzorgen.

Daarna zijn we naar Milford Sound gereden, een rit van 240 km heen en terug, dat was ook weer de moeite waard.

Daarna nog een rondje langs het meer gewandeld en nu uitrusten want morgen hebben wij onze eerste activiteit, maar daarover vertel ik later wel.

1. Mariette Mensch:
    3 oktober 2019
    De tijd vliegt daar precies. Dat gaat om zijn voor je het weet. Geniet dus maar dubbel en dik!
  2. Sandra Rauschen:
    Klinkt heerlijk en ziet er ook echt uit dat jullie lekker genieten
    En Mariette heeft gelijk de tijd lijkt bij jullie te vliegen dus iedere seconde meenemen xxx
  3. Annie:
    5 oktober 2019
    Wat leuk dat wij kunnen mee genieten van de mooie omgeving. Zie dat jullie volop genieten. En..... werken aan de conditie. Ik ga jullie verhalen zeker volgen. Groetjes..
  4. Diane tas:
    Mooie beelden daar kunnen jullie nog dikwijls van genieten!Nog veel plezier en avontuur!🤗🤗🤗