5 Oktober 2019

6 oktober 2019 - Central Otago District, Nieuw-Zeeland

IMG_20191006_152139IMG_20191006_131337IMG_20191006_120115IMG_20191006_124915IMG_20191006_113814

Het was vandaag een stralende dag, met heel veel zon. Ik heb vanmiddag gewandeld met korte mouwen. Verginia onze gastvrouw  van Rockview Bed  & Breakfast   Alexandra heeft ons met de auto naar de rivier gebracht voor een mooie wandeling. We hebben 16,5 km gewandeld langs de Clutha rivier, van Alexandra tot Clyde wat prachtige natuur. Toen waren we ook wel moe en zeker voldaan.

In Clyde aangekomen zijn we eerst lekker koffie gaan drinken en daarna nog even rond gelopen en naar de stuwdam gewandeld ( we hadden nog niet genoeg gewandeld). Hierna zijn we bij een lokaal eettentje fish and chips gaan eten, heel erg lekker en vers.

Vandaag weer meer dan 20.000 stappen gelopen !

1. Mariette Mensch:
    6 oktober 2019
    't Zal dan toch waar zijn. Na regen komt zonneschijn... Je conditie zal er ook wel op vooruitgegaan zijn met al die stappen die je doet. En blaren? Hopelijk blijf je daarvan gespaard. De foto's tonen elke keer prachtige natuur. Daar moet je je nu echt kunnen opladen, denk ik. Tot gauw...
  2. Cindy:
    6 oktober 2019
    Wauw...weer super mooie foto's.....je hebt straks 3 weken nodig om bij te komen van al die activiteiten en stappen die je maakt....maar een herinnering die ze je nooit meer afpakken! Zo mooi!
  3. Oma Elly:
    6 oktober 2019
    Ja het is hier heel apart mooi.😍
  4. Bea:
    6 oktober 2019
    Wauw wat een mooie foto's die natuur en alles zo prachtig geniet er van.
  5. Diane tas:
    6 oktober 2019
    Goed dat het zonnetje van de partij was en möoie foto's.Jullie zijn echte sportievelingen.Wou dat ikdat ook nog kon.Profiteer er nog van want het is voorbij zonder dat je er erg in hebt!🤗🤗🤗😉
  6. Diana:
    7 oktober 2019
    Hey Elly , jij gaat bij thuiskomst ook een ferme dikke boek kunnen maken van al die mooie fotokes . Sla ze maar twee keer op zodat er geen eentje kan verloren gaan . Misschien gebruiken ze die later wel op National Geografic !!! Geniet he maatje maar ook met mate . Blijf alert en voorzichtig . Op die boottocht was het aan jou gezicht te zien toch heeeeel frisjes ..
  7. Oma Elly:
    7 oktober 2019
    Diana de natuur is hier heel erg bijzonder en toch steeds weer anders.En ja op die boot was het erg koud en nat, maar toch ook wel super leuk.