Nu gaat onze vakantie echt beginnen !

1 oktober 2019 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Vroeg opgestaan, Melodie heeft besloten dat ze gaat rijden, ze heeft veel ervaring met het links rijden in Engeland dus dat komt goed.

we rijden naar Glenorchy, een rit van 48 km op een mooie kustweg, met veel stijgen en dalen en vooral veel onoverzichtelijke bochten.

Aangekomen natuurlijk eerst koffie drinken in een bruin café met de toilet buiten , ha ha.

Heerlijk gewandeld,  we hadden ook wel het weer mee, mooie blauwe lucht en fijne temperatuur, genieten.

Daarna naar animal experience, daar waren allerlei dieren en als afsluiter werd een schaap geschoren.

weer in Queenstown naar de gondels om boven in de berg te genieten van het uitzicht, echt adembenemend .

Jammer dat Melodie niet mee ging (hoogtevrees ) maar ik natuurlijk wel je kon er bungee

04CB1BC0-0A92-4506-8959-654A95EC9711

jumpen en nog veel meer, prachtig.

Nu moesten we nog even eten en dat was weer een voltreffer, we gingen naar een pub waar we een jonge zanger life zong ,super goed. Misschien iets voor onze koffietafels ?

Het was een vermoeiende dag maar we gingen voldaan slapen na 22.483 stappen.

1. Sandra Rauschen:
    2 oktober 2019
    Het klinkt allemaal kei gezellig
    Heel plezier en ben benieuwd naar alle verhalen
    Xxxx van ons
  2. Mariette Mensch:
    2 oktober 2019
    Zie je wel dat nu het leuke eraan kwam!
  3. Erna:
    2 oktober 2019
    Geniet er maar van. En kijk uit naar je volgende verhaal en foto's xx
  4. Maria en Jacques:
    2 oktober 2019
    Jammer dat Melodie niet genoten heeft van het uitzicht over Queenstown en de haven. Ook wij herinneren ons nog het geweldige panorama zicht. We hopen dat de tegenvallers van de eerste dag snel vergeten zijn en wensen jullie een prettige voortzetting. We zijn benieuwd naar het volgend reisverslag.
  5. Wim de Hollander:
    2 oktober 2019
    Hartstikke gaaf. Ik verheug me alom jullie volgende verslag!
  6. Diane tas:
    2 oktober 2019
    Elly een goede conditie moet je wel hebben om al die stappen te kunnen doen denkt.Chapeau voor jullie en geniet ervan .Groetjes Diane🐍