19 oktober 2019 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Vandaag zijn we naar Waihi gegaan waar mijn broer en schoonzus wonen. Het is een leuk goudmijnstadje.

Het was heel bijzonder, Ik had mijn broer al 35 jaar niet gezien en toch was het weer heel vertrouwd, mijn schoonzus heeft ons echt super verwend met vers gebak.

Ze hebben ons meegenomen om te eten 🥘 in een RSA club (Returned and Services Association).

Hierna hebben ze ons een rondleiding gegeven in hun mooie omgeving , prachtig, we hebben vandaag weer veel gezien, maar het allerbeste voor mij was dat ik mijn broer en schoonzus nog eens heb kunnen zien en spreken.❤️👫👍

6F0EC3D1-DA37-4071-8F6A-880532DBE492Goudmijn

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim de Hollander:
    Gaaf, a Dream come true
  2. Mariette Mensch:
    19 oktober 2019
    Da's nu iets wat ik mij niet kan voorstellen... mijn broer 35 jaar niet zien. Wat een weerzien moet dat geweest zijn. En de omgeving weer heel mooi maar ook historisch. Op één van de foto's zie ik je zo de mijn ingaan. Waren daar ook goudzoekers of is dat van een andere regio?
  3. Oma Elly:
    19 oktober 2019
    Nee er zijn geen goudzoekers, om 2 gram goud te vinden moeten ze een ton steen verwerken, dus dat wordt met grote machines gedaan, maar er zit ook veel zilver, veel meer dan goud.
    En mijn broer na 35 jaar weer zien was echt heel bijzonder, super leuk.👍
  4. Elly Van Proemeren:
    19 oktober 2019
    Het was ook voor ons een hele leuke en bijzondere dag, en bijzonder was het zeker want het gebeurt niet vaak dat we family op bezoek krijgen!!! En dat het ook nog een zus /schoonzus was met een gezellige Mel, we wensen jullie nogmaals een behouden thuis komst. " It was nice to see you both "
  5. Erna:
    19 oktober 2019
    Geweldig je broer en schoonzus weer te zien echt kippenvel moment. Heel mooie omgeving en leuke foto’s. Geniet er nog maar even van , ze je snel weer
  6. Diane tas:
    19 oktober 2019
    Dat weerzien met je broer en schoonzus zal wel de top van heel het avontuur geweest zijn na 35 jaar.Mooi!!!!Wist niet dat je daar familie had.En nu nog genieten van de laatste momentjes zeker,maar je hebt al een fantasische bijna afsluiten gehad he!🤗😉😘