16 oktober 2019 - Tikitere, Nieuw-Zeeland

De dag begon weer met wind, maar er was geen ☔️regen. We pakten onze koffers en we reden naar de volgende lokatie, Tikitere ( Rotorua ) Okawa Lakeside Bed & Breakfast.

Aangekomen in Rotorua zijn we Gestopt om even rond te lopen en wat leuke winkeltjes te bezoeken en daarna zijn we lekker gaan eten in een lokale pub, heerlijk.

In de loop van de dag kwam de zon en het werd zelfs 21 graden, 😀heerlijk.

Hierna zijn we naar onze volgende lokatie gereden, Lakeside  B&B bij Faiht een echte Maori.

Een super luxe villa met een prachtig uitzicht, ongelofelijk.

We zijn nog even naar de jachthaven gelopen, van hieruit 5 minuten wandelen 🚶‍♀️ waar we verwelkomd werden door 2 dikke ganzen.🐦

Hier blijven wij 2 nachten en dan gaan we naar onze laatste lokatie.

479FA4E1-6515-49DA-B077-7C77EE27828818E3829E-016B-40F8-B2A6-FB25A6880B32

1. Diana:
    16 oktober 2019
    Het is daar allemaal zo groots en zo wijd en zo ver van mekaar . Maar jullie zien er zo relaxt en blij uit ,dus dat zit goed he ! Het lijkt wel of er een hele fazant op uw bord ligt ?? Of is dat een soort vis , die zijn jas nog aan heeft !!
  2. Oma Elly:
    16 oktober 2019
    Diana het is bief heel erg lekker.
  3. Sandra Rauschen:
    16 oktober 2019
    Jullie Zien er echt relax en verzadigd uit , geniet er nog maar extra van de laatste dagen en neem mee wat je mee kunt nemen xxxx van ons
  4. Elly Van Proemeren:
    16 oktober 2019
    Hallo dames,goed te horen dat jullie in Rotorua zitten, want deze plaats MOET je geweest zijn als men naar NZ komt, en zeer zeker gaan jullie de kokende modder kijken he??
    Dus de dag dat we jullie kunnen verwachten komt heel dicht bij,..
    Geniet eerst van Rotorua
    Groetjes Hen en Elly
  5. Mariette Mensch:
    16 oktober 2019
    Als je veel wandelt moet je ook goed eten! Geniet maar van al die plaatselijke lekkernijen.
    Ook op de laatste locatie is er blijkbaar nog één en ander te zien dus dat zit helemaal goed! Denk nog niet aan naar huis komen en ontspan je nog zo lang je kan!!!
    Ik wist niet dat je schoonzus ook Elly heette, of ben ik verkeerd?
  6. Oma Elly:
    16 oktober 2019
    Ja mijn schoonzus heet ook Elly.
    Ik denk wel dat ik op dieet moet als ik thuis kom, maar dat komt wel goed denk ik. Het eten 🥘 is hier erg goed.
  7. Diane tas:
    16 oktober 2019
    Mooie beelden en een heerlijk bordje voor je neus ,wat moet je nog meer hebben,een lekker wijntje en dat mankeert ook niet.Genieten nog van de tijd die rest en denk nog niet aan thuis.We zullen wel blij zijn je terug te zien op de dans hoor!😘😉🤗
  8. Maria en Jacques:
    16 oktober 2019
    Aansluitend op het berichtje van Elly willen wij jullie ook adviseren de kolkende massa (Geysers) in Rotorua te gaan bekijken; het "stinkt" er wel een beetje, maar daar wen je wel aan. Ook het meetinghouse voor de Maoris is aanbevelenswaardig, zeker als het gepaard gaat met een demonstratie. Verder wensen wij jullie een prettig oponthoud de komende dagen.
  9. Oma Elly:
    16 oktober 2019
    Wij worden straks om 9 uur opgehaald door een Maori gids voor een 6,5 uur durende aktiviteit. We gaan iets leren over de Maori cultuur en een wandeling maken door het regenwoud.
    We moeten handdoek en zwemkleding meenemen om te baden in het natuurlijke water, we gaan in ieder geval naar de warmwaterbronnen.Voor de rest laat ik vanavond wel even weten wat we allemaal gezien hebben, het is weer spannend.
  10. Annie:
    17 oktober 2019
    weer hele mooie foto's. Jullie moeten dadelijk toch een super conditie hebben van alle loopkilometers. Geniet nog van de laatste dagen. Echt een hele mooie omgeving.groetjes….