9 oktober 2019

9 oktober 2019 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Vandaag weer alles ingepakt en richting vliegveld in Queenstown gereden voor een binnenlandse vlucht naar Wellington.

Het was weer een bijzondere rit helemaal door de bergen naar boven en dan weer naar beneden ( veel haarspeldbochten).

Per vliegtuig naar Wellington en een nieuwe auto met Chinese navigatie, ik terug naar de balie maar die medewerker kon ook geen Chinees dus kreeg ik een met een Engelse uitspraak. De rit naar onze B&B  Orchard Street Boutique, was ook weer spannend, andere auto heel druk verkeer en dan de auto parkeren voor een geragde maar wel op een behoorlijke helling.Bij aankomst nog even naar de supermarkt, flesje wijn halen enz. En nog even naar een simpel thais eettentje, waar het eten super lekker en vers was.

Queenstown airport2E5FE507-D111-446A-9245-23AB1F59D4A6CAF334E5-3B3E-40A7-959C-E0D5D624FCB16117CC11-3474-488F-A398-17FC6EB66122

1. Mariette Mensch:
    10 oktober 2019
    Je wordt nog specialist in autorijden, vreemde auto's, links rijden, smalle steile bergpaadjes, druk verkeer,... Gelukkig zijn er altijd nog die wijntjes om je lekker te ontspannen aan 't einde van de dag. Qua eten komen jullie ook niks tekort denk ik. Hier gaat alles zijn gangetje zoals gewoonlijk en over regen mogen we ook niet klagen, daar krijgen we best ons deel van. Ik heb je al wel gemist. Maar ik kijk elke dag weer uit naar je reisverhaal en ik vind het een geweldig idee van jou om dat zo te doen... Op naar het volgende avontuur!
  2. Oma Elly:
    10 oktober 2019
    Sorry Mariëtte maar ik heb niet gereden Melodie heeft deze taak op zich genomen.😂
  3. Mariette Mensch:
    10 oktober 2019
    Niet erg,, des te meer kan jij genieten!
  4. Diane tas:
    10 oktober 2019
    Dat etentje zag er inderdaad heel lekker uit en die taarten ook.Honger en dorst moeten jullie niet lijden zie ik en een wijntjes kan zo lekker smaken en gezellig zijn!😉🤗Op naar de volgende dag.