Een vliegreis met veel vertraging .

30 september 2019 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

We begonnen zaterdag aan ons avontuur al met de mededeling dat ons vliegtuig i.p.v. 13.00 uur pas om 16.50 uur vertrok. Na een lange en vermoeiende reis kwamen we aan in Queenstown, eindelijk, we hadden het wel helemaal gehad met vliegtuigen!

Toen gingen we onze huurauto ophalen, wat een ramp. We kregen een veel te grote auto die ook nog eens niet vooruit wilde, dus weer terug en vragen om een kleinere auto.

Melodie was moe en wilde niet rijden dus moest ik aan de gang, nog nooit in een auto met het stuur aan de verkeerde kant gereden en nog nooit links gereden. Het was er heel erg druk na 200 meter stonden pionnen op de weg en natuurlijk reed ik er een om, dat was schrikken, auto aan de kant , maar er was gelukkig geen beschadiging aan de auto.

Meteen 3 keer achter elkaar een rotonde en als kers op de taart bij de B&B een hele steile bochtige weg naar boven waar maar net genoeg plek was voor een auto, kwamen we eindelijk aan op onze eerste slaapplaats dood moe !

Natuurlijk zijn we nog even de stad ingegaan, heel lekker gegeten in een gezellig bruin café Surreal Bar & Restaurant met een lekker glaasje wijn en toen naar bed.

1. Mariette Mensch:
    2 oktober 2019
    Jullie wilden avontuur...dat heb je al gehad...vanaf nu beginnen de leuke dingen!
  2. Diane tas:
    2 oktober 2019
    Zal wel vermoeiend en spannend geweest zijn en dan die auto nog.Gelukkig is alles gezellig geeindigd met een lekker glaasje wijn.Dat hadden jullie wel verdiend He!😉😘
  3. Annie:
    5 oktober 2019
    Nou jullie hebben een goede start gehad, maar ……….. nu alleen nog maar genieten. Prachtige foto's . Krijg al zin om daar ook n keer naar toe te gaan.
    En Elly...… met die auto. Jij kunt alles aan :)