11 oktober 2019

11 oktober 2019 - Whanganui, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen hebben we Wellington verlaten en zijn we begonnen aan een lage autotocht van 6 uur. Het eerst stuk was niet zo geweldig maar na zo'n 2 uurtjes rijden werd het weer mooier en mooier. We zijn onderweg iets gaan eten in Taihape , het was weer vers en lekker. Overal waar we binnen wilden gaan was het kei druk. Het lijkt alsof iedereen hier uit eten gaat !

De laatste km's was het weel erg spannend, hele smalle wegen vol stenen en wilde geiten, maar na 6 uur rijden kwamen we aan en werden verwelkomd door Jack, we kregen uitleg en gingen naar onze verblijfplaats, Blue Duck Station, een super luxe lodge met 2  aparte bedden en eigen badkamer en gezamenlijke woonkeuken voor 3 lodges.

1. Mariette Mensch:
    12 oktober 2019
    Amai, 6 uur rijden, ik zou er voor passen. Maar als het eindresultaat dan meevalt is dat ook weer gauw vergeten en Nieuw- Zeeland is nu eenmaal een groot land eh.
    En,... die wilde geiten,... dat waren jullie toch niet?
  2. Diana:
    12 oktober 2019
    Als je hier zes uur met de auto doet ben je Belgie door , als het geen file is wel te verstaan Gelukkig dat er na zo een lange tocht altijd iets nieuws te beleven valt he !! En altijd lekker eten .
  3. Diane tas:
    12 oktober 2019
    Dat lange rijden zou niets voor mij zijn hoor,ik ben niet zo'n avonturier als jullie.Ik vond de foto's een beetje donker maar dat kan gebeuren he(ha,ha) Nog een fijne reis verder dragen zullen wel voorbijvliegen voor jullie.Ik vind het fijn om jullie te kunnen volgen!Morgen gaan we met de club naar Genk.Daag!!😉