12 oktober 2019

12 oktober 2019 - Whanganui, Nieuw-Zeeland

Het was gisteren een schitterende mooi dag, we zijn op paarden de bergen ingegaan, dat was voor mij erg spannend en na 5 minuten dacht ik al, dit is te gevaarlijk voor mij, maar ik ben toch maar meegegaan. Het was ook wel echt een spannende rit over smalle rotsachtige paadjes die dan ook nat nat waren en waar de paarden soms de turbo moesten gebruiken om naar boven te kunnen. Ook struikelde de paarden wel eens en mijn paard vond het maar niets dat als het paard achter ons te dichtbij kwam dan schopte hij even achteruit wat ik niet zag aankomen waardoor ik wel weer even uit balans raakte. Boven op de berg hadden wij een schitterend uitzicht. De weg naar beneden was nog enger, ik dacht al even ik ga wel lopen, maar dat was wel een heel end, dus ben ik maar blijven zitten, de paarden moesten onderweg ook even drinken in de beekjes en na 4 uurtjes waren we weer terug in de stal en ik had het voor geen goud willen missen.

D2BA5E2E-DC3A-45C2-939D-756B9287C24EDA56ADB8-699D-4068-AAAD-83FE11FBADE8

s’middag hebben we wat rondgewandeld en in de zon gezeten het was zo heet dat ik iets op mijn hoofd moest leggen.

Het was een hele fijne dag.

1. Melodie:
    13 oktober 2019
    Paardrijden ging hardstikke goed!!! Stoer hoe je je hebt gehouden, het was een spannende rit!!!
  2. Elly Van Proemeren:
    13 oktober 2019
    Het is maar goed dat het weer`n beetje beter is nou, ook vandaag hebben we in Waihi een prachtige dag en dat zullen jullie dan ook wel hebben . Geniet nog maar wat.
  3. Oma Elly:
    13 oktober 2019
    We hebben super mooi weer, echt zonnig. Vandaag zelfs in korte broek en topje buiten gezeten.😁
  4. Annie:
    13 oktober 2019
    oh gaaf, had wel met je willen ruilen. Stoer van je Elly, nooit paardrijden en dan zo'n toer. Gelukkig heb je ondanks de spanning kunnen genieten.
  5. Oma Elly:
    13 oktober 2019
    Annie dit had jij ook heel erg gaaf gevonden. 🐴
  6. Mariette Mensch:
    13 oktober 2019
    Wow, wat een avontuur! Maar daar deed je het ook voor eh... Fijn te lezen dat je je zo goed amuseert. En dat weer daar, dat zijn wel echte tegenstellingen, toch! Wij maken ons klaar om naar de workshop met Ira te gaan, da's iets minder avontuurlijk maar hopelijk ook leuk. Tot gauw!
  7. Wim de Hollander:
    Schat,
    Supergaaf en ik geloof dat je angstvoor paarden een stuk minder is ?
    Nog heel veel plezier jullie twee!
  8. Oma Elly:
    13 oktober 2019
    Dit waren allemaal renpaarden 🐴die toch niet genoeg presteerden en allemaal hengsten, maar kei leuk.
  9. Diana:
    13 oktober 2019
    wauuw , dat zou ik nooit durven , ik heb nog nooit op een paard gezeten !! En dan zo een lange rit , langs al die benauwde hellingen en bergen en dalen ! Chapeau meisje , jij gaat dit nooit vergeten .
    Wij gaan seffens dansen naar Ira , en wij gaan jou daar ook wel missen . Ik zal fotootjes nemen he !!
  10. Christiane:
    De Max Elly, wat je nog allemaal durft🏇🏇🏇
  11. Oma Elly:
    13 oktober 2019
    Dat paardrijden was heftig en ik heb nog steeds spierpijn, maar het was echt de moeite waard, zou het zo weer doen. En dat varen op de boot 🚤 is wat ik graag doe.Dus geen probleem.😎
  12. Diane tas:
    13 oktober 2019
    Dat is wel durven van je als je nog nooit op een paard gezeten hebt en spanning zal er wel genoeg geweest zijn want dat is niet simpel zo berg op en berg af op ne knol.Plezant dat het weer wat beter is.Wij hebben ons goed geamuseerd in Genk maar het was wel weekend at hoor!Nog een fijne avond samen en tot de volgende!!!🙃🐎🐎🐎🐎🐎🐎