13 oktober 2019 - Whanganui, Nieuw-Zeeland

Vandaag eindelijk erop uit met de Jet boat, super vet 2 uur op de rivier gevaren en zelfs Blue Ducks gezien. De 70+ ser die de boot bestuurde hield ook wel van avontuur en maakte mooie bochten ( zeker om indruk te maken ).Voor de rest waren we een beetje lui en het was zo’n mooi weer dat we lekker in de korte broek en hemdje in de zon hebben zitten lezen.

222E39A0-9378-43B9-A3E3-D1EF55484F6C

1. Mariette Mensch:
    13 oktober 2019
    Zorg maar dat je niet uitgeput terug komt. Blue Ducks, ik veronderstel dat het blauwe eenden zijn? Zo niet maak me dan een beetje slimmer...
    En dat van die "oude mannen" die indruk willen maken...daar zal wel iets van aan zijn!
  2. Oma Elly:
    13 oktober 2019
    Ja Mariette het zijn blauwe eenden en ze verstoppen zich, maar tijdens de boot 🚤 vaart hebben wij verschillende van dichtbij gezien.
    Je kunt hier ook meedoen aan wilde geiten 🐐 schieten, dat gaan we niet doen, is niet ons ding. En oude mannen, wat zal ik zeggen een echte matcho maar wel heel aardig. De mensen hier praten heel graag je krijgt heel veel uitleg over de natuur de dieren en de politiek, maar ook overal over het ontstaan van dit land.De inwoners zijn allemaal erg trots op hun land.😎
  3. Christiane:
    13 oktober 2019
    Die oude mannen inderdaad die denken nog steeds dat ze 20 blijven ik kan me het al voorstellen 😻
  4. Elly Van Proemeren:
    13 oktober 2019
    Nu wil ik niet de pret drukken, maar er is weer regen op komst,,, gelukkig zijn jullie niet van suiker gemaakt.. Waneer is jullie laatste dag in NZ??
  5. Oma Elly:
    13 oktober 2019
    Wij vertrekken 21 oktober. En regen we zijn er al een beetje aan gewend. Na deze mooie 3 dagen met super mooi weer, kunnen we wel weer ergens tegen.😎👙
  6. Diane tas:
    13 oktober 2019
    Elle dag iets nieuw is wel plezierig en een luie dag mag er wel eens bij zijn he.De boog moet niet altijd gespannen zijn!Nog goed van alles genieten want het is voorbij voor je het weet!Dag Ellytje en Melodie.😎🤗
  7. Oma Elly:
    13 oktober 2019
    We hebben een super vakantie worden tot nu overal extra verwend.😁🥾🕶