14 oktober 2019 - Tongariro, Nieuw-Zeeland

Vandaag afscheid genomen bij Blue Duck station, jammer het voelde als thuis en we werden er echt speciaal goed behandeld.❤️

Nu zijn wij aangekomen in  Central Plateu & Tongariro, de Lavender Cottages In Omori, waar wij nu 2 nachten blijven is een plaatje, met prachtig uitzicht op het meer, het is droog en niet koud, dus genieten.

Vanmiddag hebben wij een wandeling gemaakt langs Lake Taupo en hierna zijn we naar Turangi gereden, pizza gegeten rondgewandeld maar er was niet veel te beleven dus zijn wij maar weer terug gereden naar Omori.😎

1. Mariette Mensch:
    14 oktober 2019
    De Lavendel Cottages, ik vraag mij af, zijn ze in lavendelkleur geschilderd of groeit daar ook lavendel?
    Wij hebben gisteren de workshop afgewerkt. Was weer vermoeiend.
    'k Ben nu al weer bezig met de voorbereiding van de lijndans en mijne stick (of radio?) heeft kuren....Ergerlijjk!
  2. Oma Elly:
    14 oktober 2019
    Nee hier heb ik geen lavendel gezien, de 💐 bloempotten voor de 🚪 zijn lavendelblauw geverfd.
  3. Diane tas:
    14 oktober 2019
    Weer heel mooie beelden vande heel mooie natuur.Ik neem aan dat je de dagen niet aan het aftellen bent .Maar ik zal toch blij zijn jeterug in ons midden te hebben hoor! Nog een reuze avond met lekker eten en een goede nacht.Tot gauw en plein forme en met nog meer verhalen!XXX😃🤗